【JJST】影の如く

ナラーダのごたごたで艦長になったAOSカークにとって、当初スポックは自分が艦長にふさわしいかをジャッジしてくる審判官という認識なんだけど、STID後は自分を支える友人という認識に徐々に移り変わってれば良いなと思うわけで

This page is only permitted in login users. You need to be logged in to view it.

Sign up
yasaka
JJST(AOS) Spirkを中心とした二次小説置き場です
過去に書いたBBC SHERLOCKのS/J, Mystrade話も置いてあります。

Main content: Stertrek JJST(AOS) Spirk, BBC SHERLOCK Mystrade slash fan-works.

SNS: https://linktr.ee/yasrmarma

For English speakers:
I have started translating my fan fiction into English. You can read them on AO3.
https://archiveofourown.org/users/yasakaUnabara